Index | Registrácia | Hľadať | Galéria | Neprihlásený užívateľ  //Utorok, 21. Mája 2019 
  
 Links ::  | Sony PlayStation 1 2 3 PSP | Microsoft XBOX 360 | Nintendo Wii GC DS GBA
Main Menu
Kontakt

Všeobecné obchodné podmienky

Profile / O nás

Anketa
Ktoru konzolu mate, alebo planujete kupit? (1875 Hlasov)

Nintendo Wii
55%

X-Box 360
20%

PlayStation3
25%

Zones
PlayStation
X-Box
Súčiastky PS2
Nintendo
Súčiastky PSP, PSX
Súčiastky XBOX/360
MODCHIPY PSX,PS2

Sessions
Naše stránky si práve číta 88 čitateľov, z toho je 0 zaregistrovaných


Všeobecné obchodné podmienky

Nákupný poriadok:

1. Uvedené ceny sú konečné s DPH (Nie som platca DPH).
2. Všetok objednaný tovar zasielam výhradne na dobierku alebo platbou vopred.
O zaregistrovaní objednávky Vám pošlem potvrdzujúcu správu.
3. Zľavy prideľujem individuálne resp. dohodou. Pre získanie zľavy ma prosím
kontaktujte. Pri väčších odberoch, alebo ak Vám ceny nevyhovejú, zavolajte a
dohodnite si lepšie.
4. Tovar zasielam prostredníctvom Slovenskej pošty alebo pomocou UPS.
Pri objednávke tovaru na dobierku bude pripočítaný poplatok za túto službu,
podľa ich sadzobníkov.
5. Pri objednávke tovaru jednorázovo nad 1000,- Sk, poštovné a balné Vám
neúčtujem.
6. Objednaný tovar, ak je na sklade posielam do 5 pracovným dní od objednávky,
alebo od úhrady pri platbe predom.
7. Nepredávam repasovaný tovar, len nový tovar, t.j. súčiastky a náhradné dielce
do herných konzol SONY Playstation.
8. Záruka na elektronické súčiastky podľa zákona je 6 mesiacov a platí, len ak boli
vymenené v odborných servisoch. Objednaný tovar je vopred testovaný,
nefukčnosť býva spôsobená neodborným zaobchádzaním. Na vykonané práce je
podľa zákona záruka 3 mesiace. Firma PS SERVIS poskytuje aj na vykonané
servisné práce záruku 6 mesiacov.
9. Pri prípadnej výmene reklamovaného tovaru môže byť zamenený za práve bežne
predávaný iný typ s rovnakými alebo lepšími parametrami. Nezasielajte tovar späť
bez prechádzajúcej dohody, nebude prijatý.
10.Tento nákupný poriadok nadobúda účinnosť dňom 20.11.2006.

Ochranné známky:

PlayStation® je obchodná značka Sony Computer Entertainment Inc. Táto stránka nie je pridružená k Sony Computer
Entertainment Inc. a niektoré produkty na tejto stránke nie sú výrobkami SCEI.
Použitím MOD čipu sa ruší záruka daná výrobcom na všetky typy konzol PlayStation®.

Reklamačný poriadok:

A. Základné ustanovenie:
1. Tento reklamačný poriadok je platný od 20.11.2006, bol vypracovaný a sa riadi
príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka a
Zákona o ochrane spotrebiteľa.
2. Zákazník je povinný pred nákupom tovaru si prečítať tento reklamačný poriadok,
aby sa oboznámil s reklamačnými podmienkami firmy PS SERVIS.
3. Reklamovaný tovar zákazník doručí na adresu firmy buď osobne alebo poštou,
ktorý je uvedený v zložke KONTAKT.
4. Dňom prijatia reklamovaného tovaru je deň, keď bola reklamácia prevzatá
firmou PS SERVIS.
5. Dňom vybavenia reklamácie je deň, keď bol reklamovaný tovar odoslaný alebo
osobne odovzdaný zákazníkovi, alebo bol na reklamovaný tovar vystavený
dobropis alebo bola vrátená kúpna cena za tovar.

B. Nárok na uplatnenie záruky:
1. Kupujúci má právo si uplatniť zákonnú záruku len na tovar, ktorý bol zakúpený vo
firme PS SERVIS a vykazuje preukázateľné výrobné vady a neboli spôsobené
kupujúcim.
2. Pri uplatnení reklamácie je kupujúci povinný preukázať nákup reklamovaného
tovaru príslušným dokladom (faktúra, dodací list, daňový doklad).
3. Uznanie alebo zamietnutie reklamácie si vyhradzuje výhradne firma PS SERVIS.
4. Reklamovaný tovar odoslaný zákazníkom musí splňať nasledujúce požiadavky
pre reklamovaný tovar: - musí byť v kompletnom originálnom balení
- musí byť spísaný reklamačný list s podrobným
rozpisom závady
- musí byť doložený doklady o nákupe (aspoň kópia)

C. Záruka zaniká v týchto prípadoch:
1. Vypršala u reklamovaného tovaru záručná doba.
2. Sú porušené ochranné alebo záručné plomby-nálepky, pokiaľ sú na tovare.
3. Ak bol tovar použitý na iné účely ako bol určený.
4. Ak bolo poškodenie tovaru spôsobené neodborným zaobchádzaním, mech.
poškodením, neodborným zásahom, inštaláciou, obsluhou alebo zanedbanou
starostlivosťou o tovar.
5. Ak bol tovar používaný v rozpore s návodom na použitie, ak bol priložený.
6. Ak bol tovar poškodený živelnou udalosťou, výkyvom el. napätia v sieti a pod.
7. Ak bol tovar nevhodne skladovaný resp. umiestnený.
D. Spôsob vybavenia reklamácie:
1. V prípade uznania reklamácie je zákazníkov tovar vymenený za nový kus alebo
opravený v zákonom stanovenej lehote.
2. Pokiaľ náhradný tovar za reklamovaný tovar nie je dlhodobo skladom je vystavený
dobropis alebo je vrátená kúpna cena za tovar, mimo prepravných nákladov.
3. Predávajúci si vyhradzuje právo účtovať manipulačný poplatok vo výške nákladov
súvisiacich s neoprávnenou reklamáciou.

Login
Login:
Heslo:

Hľadať
 
v článkoch
v novinkách
v hlavnom menu

Navigation
Index
Top 10 autorov
Top 20 článkov
Hľadať
Výpis článkov
Galéria

Top read
PS3

Nintendo Wii

SERVIS PS2, PS, WII, XBOX, XBOX360

MODCHIPY PRE PS2

Xbox 360



Copyright © 2007 Pe Ce info@psservis.sk
Powered by DEV web management system

DWMS13ACL